Оплата і реквізити

Bank details

Найменування отримувача: ФОП Мартищук Олександра Олексіївна IBAN UA103220010000026001360004320 ІПН/ЄДРПОУ 3684100668 Акціонерне товариство УНІВЕРСАЛ БАНК МФО 322001

Payment methods

  • Договір публічної оферти

    Публічна оферта (договір) про надання послуг з тимчасового розміщенняПрочитайте текст даної Публічної оферти (договору) про надання послуг. По будь-яких питаннях чи за роз’ясненнями пропонуємо звернутись до працівників Готелю.Послуги надаються на території готелю «Відпочинковий комплекс "Хижки"», що знаходиться за адресою:Івано-франківська обл. м. Яремче вул. Гірська48А (далі –Готель), та включають в себе: розміщення фізичних осіб, шляхом надання номера (місця)для тимчасового проживання. Відповідальність по отриманню коштів та наданню послуг несе ФОП Кучма Ігор Михайлович1. Загальні положення1.1. Дана Публічна оферта визначає умови договору відповідно до ст. 641 Цивільногокодексу України та є офіційною Публічною офертою, адресованою іншим особам (далі –«Користувач», або «Користувачі», або «Клієнт», або Споживач», або «Споживачі», або«Гість», або «Гості»), укласти договір про надання Користувачу послуг з розміщення(надання номера (місця) для тимчасового проживання) на викладених нижче умовах.1.2. Надалі по тексту Публічної оферти (договору) Готель та Користувач разомназиваються «Сторони», а кожен окремо – «Сторона».1.3. Кожна Сторона гарантує іншій Стороні, що володіє необхідною дієздатністю, атакож усіма правами та повноваженнями, необхідними та достатніми для укладання івиконання Договору відповідно до його умов.1.4. Текст Публічної оферти (договору), завжди розміщений на офіційному сайті Готелю www.hyzhky.com.ua1.5. Користувач дає згоду на повідомлення третім особам інформації, яка виникає узв’язку із виконанням цієї Публічної оферти (договору) та отримання Користувачем послугвід Готелю.2. Пропозиція (публічна оферта)/ Предмет договору2.1. Предметом Публічної оферти/Договору є надання Готелем Користувачеві за платупослуг з розміщення, шляхом надання номера (місця) для тимчасового проживання заадресою знаходження Готелю, у спеціально обладнаному жилому приміщенні (номері)відповідно до замовлення на бронювання.2.2. Договір вважається укладеним і набуває сили договору приєднання з моментуздійснення Клієнтом будь-якої дії, передбаченої п. 3.4 договору, що означають повне табеззастережне прийняття останнім всіх умов договору без будь-яких виключень та/абообмежень у відповідності до статті 642 Цивільного кодексу України. Договір про наданняпослуг з розміщення, укладений Користувачем за допомогою акцепту Публічної оферти, маєюридичну чинність у відповідності зі статтею 642 Цивільного кодексу України і єрівносильним договору, підписаному сторонами, та вважається таким, що Користувачознайомився і згоден з умовами цієї Публічної оферти (договору).3. Порядок укладення договору3.1. Договір укладається між Готелем і Користувачем у формі договору приєднання (ст.634 Цивільного кодексу України).3.2. Прийняттям (акцептом) Публічної оферти є здійснення Користувачем будь-якої здій, визначених п. 3.4 Договору.3.3. Укладання договору означає, що Користувач:– у повному обсязі ознайомився та згідний з правилами проживання у Готелі;– визнає безумовну придатність приміщень Готелю для задоволення потреб, описаних у цьому договорі;– приймає всі умови цього договору без зауважень та заперечень. Цей Договір укладається шляхом надання повної й безумовної згоди (акцепту) Замовника на укладення Договору в повному обсязі, без підпису письмового примірника Договору Сторонами та погоджується з повним та безумовним прийняттям положень цього Договору, цін на послуги та всіх додатків, які є невід’ємними частинами Договору 3.4. Користувач у відповідності до статті 642 Цивільного кодексу України підтверджуєфакт прийняття (акцепт) Публічної оферти у випадку виконання будь-якої з наступних дій:– бронювання номеру засобами телефонного зв’язку, через сайт або офіційними каналами продаж мережею Інтернет.– сплати послуг з тимчасового проживання через службу прийому і розміщення (рецепцію) абобанківським переводом на підставі виписаних рахунків, або банківською карткою;– заповнення реєстраційної форми/розписки/анкети на рецепції;– безпосереднє користування Користувачем послугами Готелю (поселення); 3.5. Користувач зобов’язується самостійно вносити (повідомляти) при реєстрації наотримання послуг Готелю достовірні персональні дані та відомості, що відповідаютьдійсності. Приймаючи умови даного Договору, Клієнт надає адміністрації Готелю дозвіл назбирання, зберігання, обробку, передавання в необхідних випадках його персональних даних.3.6. Термін акцепту цієї Публічної оферти необмежений.4. Правила користування майном Готелю4.1. Готель надає Гостям для проживання мебльовані номери, оснащені побутовоютехнікою (телевізор, фен, холодильник та ін.), сантехнікою й іншим устаткуванням. НомериГотелю і приміщення загального користування утеплені, мають сучасне оздоблення,інженерні мережі, устаткування, комплектацію, що відповідають усім вимогам на моментвведення в експлуатацію.4.2. Гості повинні дбайливо ставитися до майна Готелю, використати устаткування запризначенням, дотримуватись вимог пожежної безпеки. У випадку виявлення ушкодженнямайна, технічних несправностей, надзвичайних подій (залиття, загоряння, розбиття скла іт.д.) необхідно негайно повідомити про це Адміністратора.4.3. Після заселення в номер, протягом однієї години Гість має право заявитиАдміністратору про виявлені недоліки предметів оздоблення та комплектації номеру Готелю.При відсутності заяви і при виявленні адміністрацією при виїзді Гостя втрати чипошкодження власності Готелю, Гість оплачує матеріальні збитки.4.4. При поселенні в номер Гостю видається ключ, який вінзобов’язаний повернути в день від’їзду. У разі втрати Гостем ключа нараховується штраф урозмірі 250 грн.4.5 У випадку втрати чи пошкодження з вини Гостя майна (в тому числі рушники,халати, посуд, меблі, різний інвентар тощо), які знаходяться на території готелю, Гістьзобов’язаний в строк до 3 календарних днів, але не пізніше дати виселення з Готелювідшкодувати шкоду, розмір якої визначається: відповідно до цін, вказаних наінформаційних стендах, в куточку споживача, меню, цінниках, прайсах, іншій інформаційнійдокументації Готелю та/або на сайті Готелю, а за відсутності таких цін – комісією у складі:адміністратора, працівника рецепції та будь-якого іншого працівника Готелю на умовахпрозорості та за ринковою вартістю втраченого чи пошкодженого майна.5. Внутрішній розпорядок проживання в готелі5.1. Режим роботи готелю цілодобовий. Розрахунковий час – 12:00, час виїзду – 12:00,час заселення в готель – 14:00. Номер в Готелі надається за наявності паспорта чи іншогодокумента, що засвідчує особу, та заповненої анкети гостя встановленої форми. Гості післяукладення договору на проживання (заповнення анкети) одержують в Адміністратора ключвід номеру, наданого для проживання.5.2. З 22:00 до 8:00 в приміщенні Готелю і на території необхідно зберігати тишу. Уномерах у цей час забороняється включати на велику голосність аудіо системи і телевізори.5.3. До Гостей Готелю забороняється прихід відвідувачів.5.4. Паління в номері дозволяється виключно на балконі номеру, у випадку відсутностібалкону паління в номері заборонено. У всіх інших приміщеннях Готелю забороняєтьсяпалити. За паління в приміщеннях Готелю накладається штраф в розмірі подвійної вартостіпроживання в номері з розрахунку на добу. При повторному випадку паління в забороненихмісцях адміністрація Готелю має право виселити Гостя в односторонньому порядку безповернення вартості наданих послуг.5.5. Якщо Гість бажає, щоб його не турбували, він може повісити на ручці дверей зовнітабличку з написом «Не турбувати!», що входить в оснащення номеру. На зворотній сторонітаблички виконаний напис «Прошу прибрати!». Таку табличку Гість може повісити, якщовін вважає, що номер недостатньо прибраний.5.6. У готельних номерах забороняється зберігання зброї, вибухових речовин,наркотичних і психотропних препаратів. Також забороняється перебування будь-якихтварин.5.7. За дотриманням внутрішнього розпорядку в Готелі стежить Адміністратор. Віннадає Гостям роз’яснення відносно правил проживання, приймає скарги від них на діїперсоналу й інших Гостей, що порушують установлений порядок роботи чи правопорядок.6. Енергозбереження6.1. У номерах забороняється використовувати трійники і подовжувачі, потужніелектроприлади, у тому числі нагрівальні, крім випадків, коли ці прилади входять устандартне устаткування номера чи видані для користування персоналом Готелю.6.2. Неприпустимо залишати без необхідності відкритими крани холодної та гарячоїводи. Забороняється залишати відкритими ці крани (змішувачі) після відходу з номера.7. Відеоспостереження7.1 Територія Готелю, усі входи до неї, внутрішні сходи та коридори, контролюютьсявідеокамерами. Вся інформація реєструється, записується на цифрові носії і зберігається.Відеоспостереження здійснюється з метою безпеки Гостей, їхнього майна, майна Готелю.Підписанням анкети Гість приймає до уваги і не заперечує проти факту використання вприміщеннях Готелю (за винятком номерів і туалетних кабін) систем відеоспостереження.8. Послуги, які надаються готелем8.1. Готель надає основні послуги, що входять у вартість проживання, і додаткові, якінадаються за окрему плату.8.2. До основних послуг відноситься: надання номеру для проживання, прибиранняномерів, послуга паркінгу.8.3. Готель приймає відвідувачів для проживання з 21:00 години ранку до 23:00 години вечора. У користування надається номер на визначену кількість місць. Діти до 18 років можуть бути поселені в Готель тільки разом з дорослими (батьки чи родичі).8.4. Поточне прибирання (виніс сміття) проводяться щодня.8.5. Щоразу після виїзду відвідувача проводиться повне прибирання номеру.8.6. Заміна рушників і постільної білизни здійснюється не частіше одного разу в тридні. За бажанням відвідувачів може бути здійснена позачергова зміна рушників.9. Бронювання номерів9.1. Установлюється наступний порядок бронювання:а) заявка, уточнення заявки за допомогою поштового, електронного, телефонного йіншого зв’язку.б) надсилається лист підтвердження броні та виставляється рахунок на оплату (у т.ч. поелектронній пошті);в) Споживач повинен зробити передплати або повну оплату протягом 48 годин після передачі заявки на бронювання;г) Лише після зарахування передплати або після повної оплати на поточний рахунок або після сплати їх готівкою в касу або із застосуванням платіжних карток через сервіс www.liqpay.uaд) Варіанти оплати при бронюванні:– гарантоване бронювання — 100% передоплата загальної вартості за весь період проживання;– гарантоване бронювання — 50% передоплата від загальної вартості проживання, залишок від загальної вартості сплачується при поселенні в готель. – негарантоване бронювання – можливе лише у випадку бронювання і поселення в той же день і до 18:00 поточного дня. В такому випадку оплата вартості проживання може вноситись при поселенні в готель.При скасуванні бронювання, з гостя стягується 100% суми внесеної передоплати. У випадку якщо Гість при гарантованому бронюванні не скористався послугою проживання в зазначений день заїзду і скасував ( анулював) не пізніше як за 48 годин до передбачуваного дня заїзду, внесена передплата вноситься в систему бронювання готелю на депозитний рахунок гостя, якою він може скористатися на протязі календарного року після дати скасування (анулювання).Ранній заїзд або пізній виїзд можливий тільки по попередньому узгодженню задміністрацією Готелю та за додаткову оплату. При негарантованому (без попередньої оплати) підтвердженому бронюванні, якщо Гостем не зазначений точний час приїзду, бронь на розсуд Адміністрації може бути анульована в 18:00 дати заїзду за місцевим часом.Е) Ціни на готельні послуги, які пропонуються Виконавцем, визначаються у національній валюті України — гривні та підлягають сплаті у визначені договором строки, шляхом оплати по перерахунку, або готівкою, або із застосуванням платіжних карток10. Порядок оплати послуг10.1. Оплата за надання послуг стягується попередньо, відповідно з єдиноюрозрахунковою годиною – 12 година за місцевим часом (check out time). За загальнимправилом дія договору на надання послуг закінчується об 12 годині дня, що наступає за днемприбуття відвідувача. Гості, що прибувають з 14:00 (check in time) незалежно від часу прибуття, оплачують час проживання до 12:00 дня, що наступає за днем прибуття відвідувача з розрахунку 100%добової плати при цьому виїзд здійснюється за загальним правилом об 12 годині дня, щонаступає за днем прибуття. Гості, що виїжджають з 14:00 до 24:00 або після 24:00 години наступного дня, роблять доплату в розмірі 100% добової вартості номера. При необхідності продовження проживання в Готелі, Відвідувач може звернутися до Адміністратора за 2 години до розрахункової години. При цьому термін проживання у Готелі продовжується при наявності вільних місць.10.2. При розміщенні дітей до 6-ти років на основне спальне місце разом з батькамиоплата за проживання однієї дитини не стягується. При розміщенні дітейна додаткове місце оплачується звичайна доплата за додаткове місце для дитини.10.3 Оплата послуг в Готелі здійснюється банківськими картами МПС Visa,Mastercard або за безготівковим розрахунком банківським переказом.11. Припинення проживання відвідувачів у Готелі. Відмова в поселенні11.1. Гості припиняють проживання в Готелі із завершенням терміну договору міжвідвідувачем і Готелем про надання послуг.11.2. Гість має право розірвати договір про надання послуг у будь-який час за умовиоплати фактично наданих послуг та інших витрат. При цьому Гостеві не повертаєтьсявартість заброньованої ним вартості проживання в номері Готелю за період, який він невикористав.11.3. Якщо Гість неодноразово порушує внутрішні правила проживання, що приводитьчи може привести до матеріальних збитків чи створює незручності для проживання іншихГостей, Готель має право відмовити в поселенні чи розірвати договір (здійснити виселення).У цьому випадку після відрахування суми, що покриває нанесені Гостем матеріальні збитки і(чи) штрафи та надані послуги, передбачені цими правилами, Гостю не повертається залишоквнесеної раніше оплати.11.4. За відсутності гостя в номері більше доби (згідно його розрахункової години), інеможливості визначення його місцезнаходження або зв’язатися з ним, адміністрація готелюмає право створити комісію, зробити опис майна, що знаходиться в номері, і переміститиречі в кімнату зберігання.11.5. Адміністратор має право відмовити в поселенні у випадках:– у Гостей відсутні документи, документи недійсні чи прострочені, є підозри на те, щодокументи фальшиві;– відсутня оплата за номер у встановленому порядку й у необхідній сумі;у Гостя неохайний, брудний зовнішній вигляд, він знаходиться в нетверезому стані,неадекватно, агресивно поводиться;Гість відмовляється дотримуватись внутрішніх правил проживання в Готелі (режимпаління, паркування і т.д.);Гість внесений у список небажаних відвідувачів (стоп – лист);в інших випадках, передбаченим законодавством України і здоровим глуздом.У спірних випадках питання вирішує адміністрація.12. Права і обов’язки Користувачів послуг з розміщення в Готелі12.1. Користувачі послуг з розміщення вправі:– користуватись послугами з розміщення та додатковими послугами в порядку,зазначеному в даній Публічній оферті та в правилах проживання у Готелі, інших документахГотелю;– отримувати повну і достовірну інформацію про години доступу на територію Готелю,вартість послуг, що надаються на території Готелю;– звертатися до співробітників рецепції з питань якості послуги з тимчасовогорозміщення, залишати скарги, відгуки і пропозиції. 12.2. Користувачі послуг з розміщення зобов’язані:– беззастережно дотримуватись положень та умов даної Публічної оферти;– поважати права інших гостей Готелю;– дотримуватись морально-етичних норм,– утримуватись від вживання нецензурних висловів у громадських зонах Готелю;– дотримуватись правил проживання в Готелі, правил користування об’єктамиінфраструктури Готелю, регламенту доступу до них, про які можна дізнатись на рецепції;берегти майно Готелю;– отримуватись правил пожежної безпеки та раціонального (економного) користуванняелектроприладами і обладнанням Готелю.13. Права і обов’язки Готелю13.1. Готель зобов’язаний:– своєчасно, якісно і в повному обсязі надавати Користувачеві оплачені послуги;– інформувати Користувача про послуги, що надаються на території Готелю та форму і порядок їх оплати;– забезпечувати повну відповідність послуг, що надаються санітарно-епідеміологічним нормам і правилам;– своєчасно реагувати на прохання Користувачів, що стосуються надання послуг з тимчасового розміщення, вживаючи заходів по усуненню поломок і аварій в номерах Готелю в найкоротші строки (у випадку неможливості усунення аварії чи поломки в номері, надається інший номер категорії не нижче від тієї, яку було узгоджено в день в’їзду);– нести відповідальність за комплектність та справність обладнання в номерах, а також за якість підготовки номеру до заселення;– Готель не несе відповідальності за гроші, речі та будь-які інші матеріальні цінності, що були залишені в номері, втрачені на території Готелю, або їх пропажу з будь-яких причин. 13.2. Готель вправі:– заходити до номеру Готелю для проведення прибирання, зміни білизни, перевіркисистем водопостачання, кондиціонування повітря або усунення недоліків в їхфункціонуванні, а також у випадку порушення Користувачем положень даної Публічноїоферти;– у випадку закінчення (збігу), узгодженого із рецепцією та 100% оплаченого періодупроживання Користувача в Готелі та/або відсутності Користувача за місцем тимчасовогопроживання більш як 2 годин без сплати, самостійно звільнити номер від особистих речей Користувача, склавши при цьому опис майна, що залишив Користувач;– при порушенні Користувачем загальноприйнятих норм поведінки, запрошуватиспівробітників органів внутрішніх справ для з’ясування обставин та встановлення фактівтаких порушень;– достроково, без повернення сплачених Користувачем за тимчасове проживання коштів; 13.2.1 Розривати договір про надання послуг з тимчасового розміщення, з одночасним примусовим виселенням з території Готелю у разі:– перебування в стані сильного алкогольного та/або наркотичного та/або токсичного сп’яніння чи під дією психотропних речовин;– паління в номерах, а також на території Готелю і комплексу, окрім спеціально відведених для цього місць;– без погодження рецепції та без належних дозвільних документів зберігання чи принесення зброї, вибухових і легкозаймистих, їдких, ядовитих, наркотичних засобів та інших небезпечних предметів і речовин;– порушення правил громадського порядку;– порушення правил проживання в Готелі;– порушення положень даної Публічної оферти;– систематичних (2 та більше) скарг інших гостей Готелю на порушення їхніх прав тасвобод. Обробка персональних даних14.1 Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» Споживач дає згоду на обробку персональних даних своїх та третіх осіб з первинних джерел у такому обсязі:– відомості про: ім’я, прізвище, дату народження, контактні дані, дані про автотранспорт, місце проживання, громадянство, інформацію з документа посвідчення. Також дає згоду на збір даних з комп’ютера, телефону, планшета або іншого приладу, який Споживач використовує для доступу к нашим послугам бронювання, IP-адресу, тип браузеру, язикові налаштування.– доступ до персональних даних третіх осіб, що визначає дії володільця бази персональних даних у разі отримання запиту від третьої особи щодо доступу до персональних даних, у тому числі порядок доступу суб’єкта персональних даних до відомостей про себе (стаття 16 зазначеного Закону).15. Форс-мажор15.1. При виникненні форс-мажорних обставин: війна, повінь, землетруси, пожежі,страйки, епідемії, зміни в законодавстві тощо, Сторони частково або повністю звільняютьсявід виконання обов’язків за даним договором.15.2. Сторона, для якої створилася неможливість виконання прийнятих на себезобов’язань внаслідок дії форс-мажорних обставин, зобов’язана протягом доби з моментувиникнення таких обставин в письмовій формі повідомити іншу Сторону про час настання іприпинення дії даних обставин.15.3. Дія форс-мажорних обставин повинна бути підтверджена відповіднимкомпетентним органом. Порядок вирішення спорів16.1. Будь-які спірні питання, які можуть виникнути щодо даного Договору, або у зв’язку з його виконанням Виконавець та Замовник вирішують шляхом проведення переговорів та виключно за наявності письмової заяви Замовника, що передана засобами електронного зв’язку. Досудовий порядок врегулювання спору є обов’язковим.16.2.У випадку, якщо згоди по спірним питанням шляхом переговорів не може бути досягнуто, ці питання підлягають вирішенню у судовому порядку згідно з чинним законодавством України за місцезнаходженням Виконавця. Строк дії договору та порядок його розірвання17.1. Цей Договір вступає в силу з моменту його акцепту Замовником та діє до остаточного виконання Сторонами зобов’язань по Договору.17.2. Даний Договір може бути розірваний до моменту закінчення його дії в односторонньому порядку у випадках передбачених умовами Договір.